Turizam

Američki turistički promotor Andrew Sorokow, vlasnik tokijske agencije „Fuji“ rekao je na turističkom međunarodnom skupu u Tokiju 1984:
„Japan je najisplativija turistička destinacija. Samo jedno putovanje, jedna uplata, bit će dovoljna da vidite sve što danas na svijetu vrijedi vidjeti i osjetite sve što vrijedi osjetiti: neopisivo lijep i dojmljiv duh minulih stoljeća drevnog Istoka, jedne od najimpresivnijih svjetskih civilizacija, a s druge strane imat ćete dojam da ste zakoračili u svijet budućnosti.“

Za uvod, evo male putopisne reportaže:
JAPAN, ČAROBNA ZEMLJA IZNENAĐENJA

U Japanu ćete doista ostati osupnuti krajnostima. Spavat ćete u supermodernom hotelu, koristiti metro koji je do najsitnijeg detalja kompjuteriziran i obilaziti famoznu tokijsku Ginzu punu blještavih izloga iz snova … a kad uvečer izađete na ulicu u nekom od suvremenih kvartova Tokija, najednom ćete naići na čovjeka u tradicionalnom kimonu koji hoda kvartom i tiho udara o dva mala drvena štapa ponavljajući: „Vrijeme je spavanja, ne zaboravite ugasiti vatru ognjišta… vrijeme je spavanja, ne zaboravite…“ Ostatak je to onih davnih, jako davnih vremena kad je neoprezno zaboravljena vatra ognjišta mogla zapaliti skromnu drvenu kućicu, pa ci cijeli kvart, grad…

HIT DESTINACIJE
KAKO DOĆI U JAPAN
ARANŽMANI ZA OLIMPIJSKE IGRE 2020.

U Japanu je, spomenimo i to, rođen jedan od najstarijih i još uvijek možda najefektnijih turističkih slogana, a odnosi se na predivni gradić Nikko, poznatiji po „Tri majmunčića“. Slogan u japanskom originalu glasi: Nikko o minai uchi wa, kekko to iu na, dok bi u slobodnom prijevodu rekli otprilike ovako:  „Ne reci lijepo je dok nisi vidio Nikko“

Ukoliko ovom izboru želite dodati još nešto, bit ćemo Vam zahvalni da nam se javite sa svojim prijedlozima (Kontakt)